Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Tréning linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: V.Ker. - VSDC [7. oldal]
részletek »

Tréning képes leírás: V.Ker. - VSDC [7. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: trening.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 147 db
V.Ker. Aktív szülés program

V.Ker. Aktív szülés program

A Program helyszíne: Aranytíz Kft. V. ker. Arany János utca 10., telefon: (1) 354-3400 A Program elérhetőségei: ASZP INFORMÁCIÓS TELEFON: 06 (20) 931-6981 hétköznap 18-21 óráig üzenetrögzítő/fax: 06 (26) 550-180 | e-mail: bekesib@t-online.hu | internet: www.elte.hu www.aranytiz.hu www.aktivszules.hu AZ AKTÍV SZÜLÉS PROGRAM ÓRÁI A SZÜLÉSRŐL SZUBJEKTÍVEN A SZÜLÉS ELŐTT - Részletes tematika Vezeti: Békési Beáta pszichológus Hogyan lehet felkészülni egy olyan élményre, amiről nem tudjuk, hogy milyen lesz majd? Ezeken a találkozásokon a szülés és a születés folyamatának lelki és gyakorlati oldalát helyezzük a középpontba követve az előre meghatározott tematikát. Az adott témát nem hagyományos előadás formájában dolgozzuk fel, hanem a jelenlévők kérdései, érdeklődése mentén, beszélgetés közben. Alkalmanként, saját szakmájuk képviseletében - a programban jelzett időpontokban - jelen lesz szülészorvos, szülésznő, pszichológus, szoptatási szakember, aneszteziológus, jogász és gyermekorvos is. A csoport résztvevőitől nem várjuk el az állandó jelenlétet. Az egyes témák között tetszés szerint válogatva, alkalmanként is látogatható egy-egy óra. A SZÜLÉSRŐL SZUBJEKTÍVEN A SZÜLÉS UTÁN - Részletes tematika Vezeti: Békési Beáta pszichológus Ezek az alkalmak lehetőséget teremtenek "A szülésről szubjektíven a szülés előtt" csoportot együtt látogató párok találkozására, élményeik megosztására éppúgy, mint az aktuálisan felmerülő kérdések megbeszélésére azoknak is, akik csak ebben az idős

V.Ker. Európa Tréning

V.Ker. Európa Tréning

Levelezési cím és irodánk székhelye: 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky u. 12. Telefonos kapcsolatfelvétel: +36 1 411-06-40 Fax: +36 1 411-06-41 E-mail címünk: europatrening@europatrening.huEz az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javasriptet Az Európa Tréning Oktató és Tanácsadó Kft. 1999 novemberében jött létre, célul tűzve ki egy új, professzionális vállalati képzési partner megjelenését a magyar tréningpiacon. Az alapítók szakmai múltja biztosította, hogy ezt a törekvést közel tíz éves tapasztalat és gyakorlat alapozza meg. A szervezet sajátossága, hogy 'a piacon egyedülálló módon' a cégvezetés elsősorban menedzsmentfeladatokkal foglalkozik, a szakmai fejlesztő munkát tapasztalt programigazgatók végzik, és a megvalósítás a szigorú belső minősítési rendszer által kiválasztott trénerek közreműködésével történik. Az Európa Tréning rendelkezik minden olyan tanúsítvánnyal és akkreditációval, amely széleskörű működési lehetőséget biztosít mind a versenyszféra, mind pedig a közigazgatás területén. Felnőttképzési Akkreditáló Testületnél intézményünk AL-1382 lajstromszám alatt szerepel. Az ügyféligények maximális kiszolgálását és a magas színvonalú munkavégzést az ISO minőségbiztosítási rendszerre épülő 'ET minőségmenedzsment modell' garantálja.

Vállalati továbbképzések

Vállalati továbbképzések

Weboldalunkon a teljesség igénye nélkül válogathat tréner, coach, új vezető, marketing és reklámszervező, mediátor képzéseink, valamint továbbképzéseink széles kínálatából. Új vezető képzésünk célja, hogy a leendő vezetőknek megtanítsunk olyan technikákat, amelyekkel a későbbiekben egyedül, külső tanácsadó vagy oktató cég részvétele nélkül is fejleszthetik csoportjukat. Továbbképzéseinken pedig megismerkedhetnek a vezetői protokollal, elsajátíthatják az értekezletek, tárgyalások hatékony lebonyolításának művészetét, és részt vehetnek vezetői munkajogi továbbképzéseinken is.

Vállalkozó Tanoda

Vállalkozó Tanoda

Iskolánk azért jött létre, hogy hatékonyan segítse és támogassa Önt, ha Ön induló, vagy gyakorló vállalkozó. Vállalkozást tervez? Amennyiben Ön induló kisvállalkozó, akkor bizony sok akadályon kell átmennie az első 1-2 évben, hogy sikeres lehessen azon a szakterületen, amelyre vállalkozását tervezte. Sajnos a statisztikai adatok alapján a magyar kisvállalkozások tetemes része "nem éli túl" az első évet, és ennek bizony sokszor a gyakorlati tudás, az útmutatások hiánya az oka. A marketing és PR képzések egymást érik a piacon, de lexikális tudással bizony nem sokra megy a piacon. Ez önmagában nem elegendő ahhoz, hogy Ön a jelenlegi, rendkívül kemény piaci helyzetben sikerre vihesse vállalkozását, eltarthassa családját. Biztosan Ön is sejti, hogy a szakmai tudás mellett gyakorlati tudásra is szüksége van ahhoz, hogy vállalkozása sikeres lehessen. Hogyan segítünk Önnek ebben?

Veszprém Aquaria

Veszprém Aquaria

Székhely: 8200 Veszprém, Haszkovó u. 39/B. Levelezési cím: AQUARIA Tanácsadó Iroda 8202 Veszprém, Pf.:743. Telefon: 30/265-78-05, FAX: 88/260-606 info(at)aquaria.hu Kutatási területeink: * szervezet kutatás * szervezeti kultúra kutatás-fejlesztés * kompetencia kutatás-fejlesztés * munkakör harmonizáló kutatás-fejlesztés * marketing kutatás-fejlesztés * teljesítményértékelés kutatás-fejlesztés * vezetési kultúra kutatás-fejlesztés Fejlesztési programjaink eredményei: Problémamegoldó vezetők * a vezetők több munkajavító javaslatot dolgoznak ki, s motiváltabbak a veszteségek feltárásában. * a vezetők fejlesztik vezetői funkcióikat, a funkciókban erős és gyenge pontjaikat * a vezetők könnyedébben hajlékonyabban oldanak meg váratlan helyzeteket, problémákat. * hatékonyabban szervezik saját és beosztottjaik munkáját * vezetési készségeiket, vezetői magatartásukat * bölcsebben vezetik csoportjaikat, kezelik a csoportos helyzeteket Szervezeti kultúra fejlesztése * erős innovatív szellem * a cégvezető által megfogalmazott fejlesztési elképzelések kidolgozása team munkában, * a fejlesztő innovatív team-munka módszertanának kialakítása * a szervezet fejlesztési elképzeléseinek, csoportos megfogalmazása az elképzelések mély megértése, elköteleződés a fejlődési irányok iránt * a változással való megbarátkoz

Hirdetés
Veszprém-Aquaria

Veszprém-Aquaria

Székhely: 8200 Veszprém, Haszkovó u. 39/B. Levelezési cím: AQUARIA Tanácsadó Iroda 8202 Veszprém, Pf.:743. Telefon: 30/265-78-05, FAX: 88/260-606 info(at)aquaria.hu Önmagunk ról Az AQUARIA Kutatás-fejlesztési és Vezetési Tanácsadó Iroda 1993 óta működik, több mint 20 éves szakmai háttér áll mögöttünk, kiváló szakemberekkel, hálózatban dolgozunk. Cégünk fő tevékenysége: * Kutatás, fejlesztés. Az emberi erőforrás, a kommunikáció, a szervezeti együttműködés területén vezetünk kutatás-fejlesztési (K+F) programokat. * Szervezeti kultúra fejlesztése és emberi erőforrás fejlesztés * Több mint egy évtizedes tapasztalatunk van trénerek kiképzésében Csapatunk tagjai a felnőttképzés és a szervezetfejlesztés területén önállóan dolgozó szakemberek, akik közös értékrendjük alapján kapcsolódnak össze, hogy tudásukat közösen állítsák másik szolgálatába. Felsőfokú végzettséggel, egyetemi oktatói és tudományos kutatói múlttal rendelkező, magasan kvalifikált szakemberek vagyunk, akik a gyakorlati élet területén is jelentős szakmai tapasztalatokat szereztünk. Van közöttünk kommunikációs és értékesítési szakember, közgazdász, pedagógus, pszichológus. Saját tapasztalatainkra és megszerzett tudásunkra támaszkodva abban tudunk segíteni partnereinknek, hogy elkísérjük őket útjuk egy szakaszán, hogy aztán gyorsabban, eredményesebben haladjanak céljaik felé.

Veszprém-Aquaria

Veszprém-Aquaria

Székhely: 8200 Veszprém, Haszkovó u. 39/B. Levelezési cím: AQUARIA Tanácsadó Iroda 8202 Veszprém, Pf.:743. Telefon: 30/265-78-05, FAX: 88/260-606 info(at)aquaria.hu www.aqua ria.hu Kutatási területeink: * szervezet kutatás * szervezeti kultúra kutatás-fejlesztés * kompetencia kutatás-fejlesztés * munkakör harmonizáló kutatás-fejlesztés * marketing kutatás-fejlesztés * teljesítményértékelés kutatás-fejlesztés * vezetési kultúra kutatás-fejlesztés Fejlesztési programjaink eredményei: Problémamegoldó vezetők * a vezetők több munkajavító javaslatot dolgoznak ki, s motiváltabbak a veszteségek feltárásában. * a vezetők fejlesztik vezetői funkcióikat, a funkciókban erős és gyenge pontjaikat * a vezetők könnyedébben hajlékonyabban oldanak meg váratlan helyzeteket, problémákat. * hatékonyabban szervezik saját és beosztottjaik munkáját * vezetési készségeiket, vezetői magatartásukat * bölcsebben vezetik csoportjaikat, kezelik a csoportos helyzeteket Szervezeti kultúra fejlesztése * erős innovatív szellem * a cégvezető által megfogalmazott fejlesztési elképzelések kidolgozása team munkában, * a fejlesztő innovatív team-mun

Vezetési tanácsadás

Vezetési tanácsadás

Ha Neked, vagy csapatodnak támogatásra van szüksége, látogass el weboldalunkra. A coaching célja, hogy a megbízók sikerrel valósítsák meg projektjeiket, valós változásokat idézzenek elő egyéni, csoportos és szervezeti szinten. Sokszor csak arra van szükség, hogy valamilyen területen új működésmódot fejlesszünk ki, hogy végül megújulásra képes szervezetté erősödjetek, amely új ötletekkel áll elő és azokat meg is valósítja. Büszkék vagyunk rá, hogy eddigi ügyfeleink szerint célratörően és eredményesen dolgozunk. Ismerd meg részletesebben módszereinket és jelentkezz honlapunkon keresztül, hogy Neked is segíthessünk.

Vezető számára: üzleti coaching.

Vezető számára: üzleti coaching.

Magyari Éva üzleti coaching szolgáltatást kínál ügyfelei részére, hogy jóból kiváló vezetőkké váljanak. A cégvezetőknek sok dilemmájuk, gondjuk van, melyeket nem tudnak megosztani sokszor senkivel sem. Az üzleti coach segítségével végig gondolhatják ezeket, olyan megoldásokat találva végül, melyekre a coach-csal folyatatott beszélgetés nélkül nem találtak volna rá. Az üzleti coach nem receptet, hanem új tudást ad és egyben mozgósítja coaching partnere intuícióit.

Hirdetés
VI. Ker.Euzert Uniós Továbbképző Kft.

VI. Ker.Euzert Uniós Továbbképző Kft.

Euzert Uniós Továbbképző Kft. - Pályázati szakértés, minőségügyi rendszerépítés, online képzés 1062 Budapest, Lendvay utca 22. Ügyfélfogadás: H-Cs 9-16h P 9-14h Telefon: 413-09-05, 321-12-27, 413-09-04 Fax: 999-5011 E-mail: info@euzert.hu Az Euzert Uniós Továbbképző Kft. 2003-ban kezdte meg működését. Fő tevékenységünk továbbképzések, tréningek, oktatások szervezése hagyományos és online formában. További szolgáltatásaink között szerepel az ISO-rendszerépítés és uniós pályázatírás. Oktatóink és partnereink a képzések témáiban jártas gyakorlati szakemberek, akiket szigorú követelmények alapján választunk ki és résztvevői kérdőívekkel folyamatosan értékelünk, ellenőrzünk. Kiemelt jelentőségű partnereink közé tartozik a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, valamint a Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézete is. Oktatásaink, tanfolyamaink témája a piacon felmerült legaktuálisabb igényekhez igazodik, oly módon, hogy a fő hangsúlyt minden esetben a gyakorlatiasságra helyezzük. Tanfolyamaink a munkaügyi központ által akkreditáltak és vizsgával zárulnak, melyek egyetemi vizsgabizottságok, nemzetközi szakmai testületek normáinak is megfelelnek. Egyedülállóan új, internetes oktatási technikánkkal online tréningek, szolgáltatások új lehetőségeit nyitottuk meg. 2009 márciusától ÉLŐ internetes konferenciákon, szemináriumokon, képzéseken vehetnek részt hallgatóink, ahol az előadót élőben látják, hallják és ezzel szinkronban követheti az Ő rajzait, jegyzeteit (digitalizáló tábla segítségével). Két ÉLŐ videókép mellett megtalálható a rendszerben az előadó diasorai és egy interaktív-felület, ahol kérdéseket tehetnek fel írásban az oktatónak, melyre még az előadás folyamán választ is kapnak. Ezek mellett van teszt- és vizsgafelület önellenőrzés és oklevél megszerzés céljából. Vagyis Ön kényelmesen hátradőlve, lábait kitámasztva, egy egérrel a kezében követheti ÉLŐ webkonferencián alapuló tanfolyamainkat, az OIC v2.0 rendszerünkben. Az EuZert Uniós Továbbképző Kft. a vonatkozó rendelet szerint nyilvántartásba vetette magát, mint iskolarendszeren kívüli szakképzést folytató intézmény, és rendelkezik az elszámoláshoz szükséges Intézményi Akkreditációval.

Victum

Victum

Magunkról díszA Victum fiatal trénerekkel, egyszerre szándékosan kevés számú ügyféllel dolgozó tanácsadó iroda. Szolgáltatásainkat nemcsak nagyvállalatoknak, hanem növekedni, fejlődni kívánó kis- és középvállalkozásoknak is ajánljuk. Alapértékeink a megbízhatóság, a megértés, a szakmai alázat és türelem, a kulturális érzékenység és legfőképpen a professzionalizmus. Minden munkatársunk képzett a pszichodráma módszertanában, vagy kiképzése éppen most zajlik. Cégünk a hagyományos tréningmódszerek mellett ennek a színháztechnikának a gyakorlati eszköztárát alkalmazza a munkatársak attitűd- és készségfejlesztésében. A Victum története A Victum Oktatási és Tanácsadó Iroda ötlete 2000-ben született meg, amikor cégünk előző tulajdonosa HR referensként hiába keresett olyan tanácsadót, amely a vezetők és munkatársak készségfejlesztésében az elsajátított elméletek egyenkénti és személyes integrálását tudta volna segíteni. A Victum megalakulása óta arra helyezi a hangsúlyt, hogy a tematikát ne általános elméletek és unalomig ismert feladatok alkossák, hanem a leendő csoporttagok meglévő készségeinek finomítását és a tréningen hallottak azonnali alkalmazását támogató modellek és gyakorlatok. Ennek szolgálatába állítjuk a módszertant is. Misszió és stratégia A Victum Iroda tréningjei és egyéb programjai révén igyekszik hozzájárulni egy dinamikusan fejlődő és a humán kapacitás kölcsönös előnyökön alapuló felhasználását szem előtt tartó gazdasági szektor megerősödéséhez az ügyfélszervezet, illetve az adott tréningcsoport résztvevőinek igényei és sajátossága alapján elsősorban Magyarországon és a környező kelet-európai országokban. Irodánk arra törekszik, hogy újabb ügyfelek bevonása helyett meglévő partnereink térjenek vissza hozzánk új projektekkel. Ezzel a stratégiával a hosszú távú együttműködési formákat támogatjuk, nem partneri listánk erőltetett növekedését. Társadalmi felelősségvállalás A Victum Iroda fiatal trénerei felelősséget éreznek a civil szervezetek hatékony működése és a helyi demokrácia fejlődése iránt, ezért rendszeresen tartanak tréningeket nonprofit szervezeteknek és helyi közösségeknek a vállalati szektorban használt és bevált menedzsment eszközökről (marketing, Public Relations, HR stb.), valamint közösségfejlesztő technikákról (Állampolgári Tanács). Bővebben lásd a Cromo Alapítvány honlapján (www.cromo.hu), ahol vezető trénerünk, Simon Ildikó társadalmi megbízatásként kuratóriumi elnöki tisztet tölt be, munkatársaink pedig trénerként dolgoznak. Miért a Victum? Tanácsadó irodánk oktatási programja teljes mértékben az Ön egyéni igényeinek kiszolgálására készült tartalmában és módszertanában egyaránt. Olyan tréner kollégánk dolgozik majd cégének munkatársaival, akinek szakmai felkészültsége és egyéni stílusa a leginkább megfelel a szervezet egyéni jellegzetességeinek. A Victum szakembergárdája nem általánosan alkalmazható sémát ajánl ügyfeleinek, hanem gondosan ügyel az adott szervezet jellegzetességeire, a partner speciális igényeinek kielégítésére. Az igényeknek megfelelően kidolgozott programokat a Victum saját fejlesztésű módszereivel ötvözve biztosítjuk a közösen kitűzött célok elérését és ügyfeleink megelégedettségét.

VII. Ker. Bpp International

VII. Ker. Bpp International

Tanfolyamok, ACCA, IFRS, DIPIFR, US GAAP, Sarbanes Oxley, Cashflow, Konszolidáció, Pénzügyi instrumentumok, IAS, halasztott adó a számvitelben, pénzügyi, számviteli szakmai képesítés... BPP Professional Education Hungary Károly krt. 3/A H-1075 Budapest Hungary Telefon: +36 1 483 1221 +36 1 483 1220 Fax: +36 1 483 0762 BPP Magyarország része a BPP Holdings Plc-nek, mely Európa legnagyobb tőzsdén jegyzett professzionális tréningcége. A BPP, Európa legnagyobb független szakmai szervezete 2000 -ben nyitotta meg irodáját és oktatási centrumát Budapest belvárosában. 3 klimatizált, technikailag jól felszerelt tanetremmel rendelkezik.

VII. Ker. Soter-Line Oktatási Központ

VII. Ker. Soter-Line Oktatási Központ

Hatékony tréninget szeretne? Válassza a Tréningakadémiát - tréning, vállalati tréning, nyílt tréning, speciális outdoor-indoor tréning, csapatépítő tréning, csapatépítési tréning. Soter-Line Oktatási Központ Kft. 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7. Tel.: 887-2323, 887-2320 Fax: 887-2324 info@treningakademia.hu N ysz. Szám: 01-0531-04 Akkreditáció: AL-1201

VII.Ker. Easy Learning Hungary

VII.Ker. Easy Learning Hungary

Levélcím és iroda: Easy Learning Hungary Készségfejlesztő Kft. 1076 Budapest, Rákóczi út 26. 1/6. Tel: 1 / 483-3500, 1/ 483-1700 Fax: 1 / 483-1699 Easy Learning Az Easy Learning Hungary Készségfejlesztő Kft. 1989-ben értékesítési készségfejlesztésekkel foglalkozó osztrák-magyar vegyes tulajdonú tréningcégként alakult. A 18 év felhalmozott szervezeti tapasztalata, valamint szakmai fejlődése eredményezte a jelenlegi tréning &tanácsadás típusú tevékenységeink széles palettáját...

VIII.Ker. Joó Zsuzsanna Karrieriskolája

VIII.Ker. Joó Zsuzsanna Karrieriskolája

Joó Zsuzsanna Karrieriskolája 1088 Budapest, Bródy Sándor u. 9. telefon: +36 1/266 1413, mobil: 06 30 9317 940 e-mail: info(kukac)karrier-iskola.hu Karrierépí tés tértől és időtől függetlenül = webtréning A tapasztalat azt mutatja, hogy - egyre tanácstalanabbak a fiatalok, mit is tanuljanak - egyre nő az életpálya során szükségessé váló pályamódosítások száma - egyre többször 40 év felett van szükség drasztikus váltásra. Pályaalkalmassági vizsgálat, pályaválasztási tanácsadás azonban nem létezik felnőttek számára. És a gyakorlatban nagyon sokszor megtörténik, hogy sorozatban ugyanúgy rosszul választunk. Pedig a karrier megválasztása a párválasztás mellett életünk egyik legfontosabb választása, mert befolyásolja, mennyire boldogan éljük le az életünket, meghatározza az énképünket, milyen anyagiak között, hol élünk, mennyire leszünk biztonságban, kik lesznek a barátaink stb. Sok ember azonban nem tud eljutni tréningekre, tanfolyamokra, esetleg nem tudja, milyen szakkönyveket olvasson ebben a témában. Az is lehet, hogy a családi kötelezettségek, a nagy távolságok teszik lehetetlenné az önmenedzselés fejlesztését. Ebben segít a webtréning, ahol ön a saját számítógépe előtt, az önnek leginkább alkalmas időben tekintheti meg az ön által kiválasztott témájú, általában másfél órás tréninget. Explorer vagy bármilyen más böngészőt használata elég, nincs szükség különleges programra. A teszteket letöltheti, és a későbbiekben bármikor újból kitöltheti. Figyelem, nincs leállítási és visszajátszási lehetőség, tehát érdemes úgy megválasztani az időpontot, hogy ne kelljen a gép elől felállni. Mindezt elérhető módon és elérhető áron. Néhány rövid vélemény a résztvevőktől: "Nagyon jó volt, élveztem minden percét. Bevallom, kicsit feszélyezett először a technika, de a többit is meg akarom nézni" (Jós Fruzsina) "Köszönöm, hogy részt vehettem az első webtréningek egyikén" (Szőnyi Dóra) "Tetszett az első tréning, és alig várom, hogy a számomra most igazán hasznos témát, az álláspályázat elkészítését is megnézhessem." (Szabó Attila) "Rengeteg lehetőség van egy ilyen tréningben. Jók voltak a tesztek, örültem, hogy letölthettem azokat." (Juhász Angéla) "Azt hiszem, most már biztosan tudom, hogy alkalmazott típus vagyok. Eszem ágában sincs vállalkozni." (Wink Krisztina) A karrier.webináriumok.hu oldalról jelenleg három tréning tölthető le. A három téma külön-külön is egy önálló egység, de természetesen érdemes mindegyiket megtekinteni. A sorrend nem számít. Az egyes tréningek ára egy átlagos könyv árával vetekszik, 3.360 Ft/tréning. Ennyi pénzért és másfél óra tanulással éveket és százezreket nyerhet a tréningen elhangzott információk felhasználásával. Válasszon hát programunkból! Iránytű a karrierhez Az iránytű a karrierhez tréning célja: hogy a tréning résztvevői kifejlesszék saját foglalkozási koncepciójukat, amelynek segítségével nemtől, életkortól és jelenlegi végzettségtől függetlenül céltudatosan indulhatnak a pályaválasztásnak, vagy módosíthatják életpályájukat. Az iránytű soha nem az utat mutatja meg, csupán azt, és ez nem kevés, merre kell menni Ahhoz, hogy a hozzánk legjobban megfelelő munkát, foglalkozást megtaláljuk két tényezőt kell megvizsgálnunk, és megismernünk: 1. A különböző foglalkozásokat, tevékenységeket: milyen lehetőségeket nyújtanak, mik az előnyeik és hátrányaik, a kompenzáció jellege stb. 2. Foglalkoznunk kell az önismerettel: mi a motivációnk, érdeklődésünk, képességeink, életszemléletünk, kik is vagyunk tulajdonképpen, amikor az életpályánkkal, a munkával illetve a karrierrel foglalkozunk. A másfél órás online tréningen olyan ismeretekhez jutnak a résztvevők, amelyek segítségével könnyen megtalálják a hozzájuk legjobban illő foglalkozást a jövőben. A teszteket letölthetik, így utólag is mód nyílik azok átgondolására. Ennek köszönhetően nem meggondolatlanul kezdenek újabb tanulmányokba, és nem meggondolatlanul adják be a pályázataikat különböző álláshirdetésekre. Jelentkezem Hogyan készítsünk vérprofi álláspályázatot? Van-e tudomása arról, hogyan zajlik a pályáztatás és a munkaerő-kiválasztás? Ha pályakezdő vagy legalább 10-15 éve nem keresett magának állást, akkor valószínűleg nincs. Ám a rutinos álláskeresők is sokszor figyelmen kívül hagynak valamit, és nem értik, miért nem lesz eredményes az álláskeresésük. Pedig csak egy dolgot kellene megismerni és figyelembe venni. Meg kellene tanulni a másik fél fejével gondolkodni. Annak a HR-es munkatársnak a fejével, akihez több száz életrajz érkezik be. Nyilván minél specifikusabb tudásra vagy végzettségre van szükség, annál kevesebb, de így is hetekig tart a feldolgozás, az értékelés. Nem könnyű a munka, és nagy felelősséggel jár. Nehezíti mindkét fél helyzetét, hogy egyen életrajzokat küldenek, és ezekből az egyen életrajzokból kell a legjobbakat kiválogatni. Lehet, hogy egy világ omlik most önben össze, de ki kell, hogy józanítsam: felmérésekből kiderült, hogy a személyzetis szakemberek 60 százaléka nem tölt négy percnél többet egy álláspályázati anyaggal. Hogyan lehet tehát száz egyforma tojásból kiválasztani az aranytojást? El kell érnie, hogy a rengeteg életrajz közül az ön anyaga is fennakadjon az első rostán, és biztosan benne legyen a behívottak között. Hogyan érhető ez el? Úgy, hogy nem csak a sztenderd életrajzát és motivációs levelét küldi el, hanem elkészít egy komplett pályázati anyagot. Ennek az elkészítéséhez ad lépésről lépésre tanácsot, tippeket, letölthető anyagot Joó Zsuzsanna karrier-tanácsadó egy órás előadásában. Élő példákon mutatja be a jó és a rossz verziókat, valamint véleményezi is azokat. Ha megfogadja az itt elhangzottakat, a biztos behívottak között lesz az álláskeresése során. Jelentkezem

VIII.Ker.Élményakadémia

VIII.Ker.Élményakadémia

Sziklamászás, tutajépítés, patakátkelés, expedíció a vadon világába: ki ne vágyna a magasság meghódítására, a távolság áthidalására, kipróbálni, vajon nekem menne-e? Élményakadémia Közhasznú Egyesület Budapest , Leonardo da Vinci 44./23. Kapcsolattartó: Juhász Zsuzska E-Mail: info@elmenyakademia.hu Tel: 06 30 384 1910 Mégis, élményeink, programjaink ennél sokkal többet nyújtanak. Lehetőséget kínálnak arra, hogy megismerd saját magad, másokat, a közösséget és a környezetet, amelyben élsz. Tréningjeink jellege kihívást jelent számodra, a kihívásokkal való szembenézés pedig növeli magabiztosságodat és kitartásodat. Csoportos feladataink pedig a csapatmunkát, a döntéshozatal készségét, a vezetői készségeket és az együttérzést is fejlesztik.

VSDC Corporate Training

VSDC Corporate Training

A VSDC kommunikációs készségfejlesztő kurzusokat kínál Magyarországon, ezek közül néhány: nyílt tréning, prezentációs tréning, értékesítési tréning, tárgyalástechnikai tréning, asszertív kommunikáció tréning, csapatépítési tréning, ügyfélkezelési tréning, belső kommunikációs tréning. Ezen kívül kommunikációs készségfejlesztés, nyílt prezentációs tréning, prezentációs gyakorlatok, kommunikációs technikák, call center tréning, ügyfélkezelési tréning, ügyfélkapcsolatok tréning, ügyfélszolgálati tréning, kommunikációs készségek, vezetői kommunikáció és asszertivitás, pozíció és érdek elválasztása, asszertív viselkedés fejlesztése szerepjátékokkal is megtalálható a kínálatban. Várjuk szíves jelentkezését! Email: info@vsdctraining.com Tel: 365-1680 Fax: 365-1681 Cím 1114 Budapest, Szabolcska Mihály u. 3.

Tuti menü